Hih... Hiili on tosi näppärä. Se on vissiin kahdesti tai kolmesti päässyt agilityesteille (poislukien kepit, jotka se osaa vasemmalta kesän treenien pohjalta) ja tänään käytiin tyypin kanssa ekaa kertaa Purinalla. Treenattiin enemmän tokoa ja yritettiin panostaa erityisesti paikallamakuuseen, mutta sen lisäksi piti tietty vähän kokeilla, että mitä Hiili agilityesteistä tuumaa Smile

Hyväähän tuo tuumasi ja se on niin hyvin mulla kaikkinensa näpeissä, että hankalimmat ohjauskuviot joihin mä kykenen (eli ei nyt mahdottomat kumminkaan) sujuu ku vettä vaan. Hiili siis esmes hyppää toivotusta suunnasta ja sen voi viedä hypylle niinku kummalla kädellä tahansa tosi tiukoista kulmista. Putkeen tuo sujahti kanssa tosi kaukaa ja karkasi pari kertaa kontakteille. Jos sen kisoihin haluais ni noita kontakteja ja siis nimenomaan niitä kontakteja pitäis vähän vahvistaa. Muutamassa kerrassa ei ole keretty vielä ko. juttua hiffata. Keinua en yksin halunnut ottaa, kun viime kerrasta on melkein vuosi, mutta sen kanssa ei sillon ollut ongelmaa. Jos kisoihin menis ni rengas pitäis kanssa oivalluttaa, mutta ei taideta me vielä moiseen ehtiä.

Kyllä se Hannis varmaan tuotakin vois viedä, jos Hiili tottelis sitä. Pitää varmaan ehdottaa, että ottaa tuon joskus treeneihin mukaan ja kokeilee sen kanssa silleen, että mä en ole paikalla. Jos mä olen paikalla Hiili nimittäin noin viiden esteen jälkeen ottaa hatkat ja tulee mulle kertomaan, että tuo täti yritti hänet dognapata tai jotain.